Veel gestelde vragen

Veelgestelde vragen


Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bij ieder product die je in de webshop ziet kun je kiezen voor 'Voeg toe aan winkelwagen'. Kies eerst een aantal en/of maat van het product, waarna je het product in de winkelwagen kunt plaatsen. Door te klikken op 'Winkelwagen' zie je de inhoud, en de stap waarin je je bevindt in het bestelproces (stap 1 van 4). Bij iedere stap wordt uitgelegd wat gedaan moet worden, en wanneer je de betaling uit kunt voeren. Na het doorlopen van alle stappen is de bestelling geplaatst en krijg je via e-mail een bevestiging.

Kan ik hulp krijgen bij bestellen?
Uiteraard! U kunt  ons bellen of mailen. Het Woonhuis is telefonisch bereikbaar op dinsdag t/m vrijdag van 09.30-17.30 uur en op zaterdag van 10.00-17.00 uur op telefoonnummer 0561-614635. Je kunt ook altijd een e-mailtje sturen naar info@hetwoonhuiswolvega.nl, er wordt naar gestreefd om iedere werkdag én in het weekend via e-mail vragen te beantwoorden.


Hoe kan ik betalen in de webshop?
In de winkelwagen kun je direct de betaalwijze kiezen (je rekening wordt hier nog niet belast). Bij Het Woonhuis kun je veilig en gemakkelijk betalen via iDEAL. Betaal je liever niet via iDEAL? Je kunt ook kiezen voor vooraf overmaken per overboeking op IBAN NL52 ABNA 0485 6207 15, op naam van Het Woonhuis. Nadat wij de betaling hebben ontvangen wordt je bestelling ingepakt en verstuurd binnen 1 á 2 werkdagen. 

Zijn alle producten op voorraad in de webshop?
In principe zijn alle producten in de webshop ook daadwerkelijk op voorraad, tenzij anders aangegeven. Er wordt naar gestreefd om producten die uitverkocht zijn van de website af te halen, om teleurstelling te voorkomen. Mocht het zijn dat een product toch snel uitverkocht is, proberen wij u altijd een alternatief te bieden of u te informeren of het bijbesteld kan worden. 

Kan mijn bestelling als cadeau ingepakt worden?
Geen enkel probleem! Geef in je winkelwagen bij stap 2 onder 'Eventuele opmerkingen' aan dat het graag ingepakt moet worden, en Het Woonhuis pakt het gratis en met veel zorg voor je in. Het cadeautje kan ook direct bij degene voor wie het bestemd is afgeleverd worden, zie hiervoor 'Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?', hieronder.

 

Producten

Kan ik de producten ergens bekijken?
Naast de webshop heeft Het Woonhuis een winkel waar je onze hele collectie kunt bekijken. In de webshop hebben we een deel van de collectie met diverse foto's en informatie over de producten. Uiteraard bent u van harte welkom in onze winkel aan de Van Harenstraat 54  te Wolvega (Friesland).

Komen de kleuren van de artikelen in de webshop altijd overeen met de geleverde producten?
Natuurlijk. Wel kunnen kleuren op een foto op ieder beeldscherm er anders uit zien. Het Woonhuis probeert je zo goed mogelijk te informeren over de juiste kleur van het product, maar in werkelijkheid kan het iets afwijken van de foto. Er wordt veel aandacht besteedt aan de fotografie van de producten in de webshop, om je zo goed mogelijk te informeren over de kleur en het materiaal. Helaas kunnen hier geen rechten aan worden ontleend.

Mag ik foto's van de producten op mijn eigen website of webshop gebruiken?
Naast de eigen foto's, krijgt Het Woonhuis de meeste foto's van de diverse leveranciers van de producten. Deze mogen niet zonder toestemming van de desbetreffende leveranciers gebruikt worden. Mocht je een foto willen gebruiken voor publicatie, dan kun je hiervoor toestemming vragen via info@hetwoonhuiswolvega.nl.

 

Bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Na ontvangst van de betaling wordt de bestelling gereed gemaakt voor verzending en verstuurd via PostNL. Levertijd bedraagt 1 á 2 werkdagen, zodra je bestelling verzonden is krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Bestellingen worden verstuurd via pakketpost van PostNL, en Het Woonhuis is niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging onderweg. Helaas kunnen aan de levertijd geen rechten worden ontleend.


Wat zijn de verzendkosten?
Dat verschilt per product of bestelling. Bestellingen worden verstuurd via PostNL, kosten van een standaard pakket tot 10 kg zijn € 6,75. Pakketten zwaarder dan 10 kg brengen extra kosten met zich mee, en Het Woonhuis hanteert hiervoor de standaardtarieven van PostNL, welke tot 30 kg € 13,= bedragen. Bij bestellingen vanaf €75,= zijn de verzendkosten voor onze rekening. Behalve bij speciaal transport voor bijvoorbeeld een meubelstuk. Hiervan zijn de verzendkosten op aanvraag.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij bezorging?
Bestellingen worden verstuurd via pakketpost van PostNL, en zij doen twee afleverpogingen. Als er bij het afleveren niemand thuis is of geen gehoor wordt gegeven, zal de bezorger het pakket eventueel bij de buren afgeven. Indien het pakket na twee afleverpogingen niet is aangenomen, heb je drie weken de tijd om je pakket bij het postkantoor in je buurt op te halen.

Ik wil mijn bestelling graag op komen halen, kan dat?
Geen enkel probleem! Onze winkel is geopend van dinsdag t/m. vrijdag van 09.30-17.30 uur en op zaterdag van 10.00-17.00 uur. Indien je hiervan gebruik wilt maken, kies dan bij 'Betaalwijze' voor 'betalen bij afhalen'. De verzendkosten worden dan automatisch van je factuur verwijderd. Bij het ophalen van je bestelling is het mogelijk om ter plekke te pinnen of om het bedrag contant te voldoen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
Ja, dat is mogelijk. Je kunt een ander afleveradres aangeven bij je bestelling. Ook als je bijvoorbeeld een cadeautje direct bij de ontvanger wil laten bezorgen of als je het pakket liever op je werk ontvangt.

Bezorgen jullie ook bestellingen in het buitenland?
Op dit moment is Het Woonhuis nog gericht op verzenden binnen Nederland. Mocht je uit een ander land (bijvoorbeeld België) komen en benieuwd zijn of je ook bij ons kunt bestellen, stuur dan even een e-mail naar info@hetwoonhuiswolvega.nl en dan kijken we wat we voor je kunnen doen! Ook hiervoor hanteren we de standaardtarieven van PostNL die je kunt vinden op de website.


Klachten & retourneren

Ik heb een kapot product ontvangen, wat nu?
Neem zo snel mogelijk contact op (het liefst binnen 24 uur), met een duidelijke foto van het kapotte artikel, via info@hetwoonhuiswolvega.nl.  Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om het op te lossen.

Kan ik ook ruilen of retourneren?
Natuurlijk! Het Woonhuis vindt het belangrijk dat je tevreden bent over de service en de producten. Mocht het onverhoopt gebeuren dat je iets gekocht hebt waar je een andere verwachting van had, dan kun je dit product retourneren (met prijskaartje, goed verpakt,  in originele verpakking om beschadiging te voorkomen) binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen. Deze voorwaarde kun je ook terugvinden in de algemene voorwaarden.

Meld je retour aan via info@hetwoonhuiswolvega.nl, verpak het onbeschadigde product goed en beschermd in originele verpakking, om beschadiging te voorkomen. Na ontvangst in goede orde, ontvang je het aankoopbedrag van het desbetreffende product (indien je hebt betaald met iDEAL of hebt gekozen voor 'vooraf overmaken') binnen 14 dagen terug. Mocht je ervoor kiezen om een volledige order terug te sturen, ontvang je het totaal van de factuur inclusief verzendkosten retour. Kosten voor retourzendingen zijn volledig voor rekening van de koper. Zie hiervoor ook onze algemene voorwaarden.

Retour zenden kan naar onderstaand adres:
Het Woonhuis
T.a.v. retouren
Van Harenstraat 54
8471 JG Wolvega

Ik heb een klacht, aan wie kan ik die richten?
Als je een klacht hebt over de service, de producten of iets anders, dan horen wij dit graag. Klanttevredenheid staat immers hoog in het vaandel. Mocht de klacht gaan over een gebrek wat betreft een artikel die je bij Het Woonhuis gekocht hebt, ontvangen we in de e-mail ook graag een duidelijke foto van het betreffende artikel waarin de aard van de klacht zichtbaar is. Je kunt deze klacht richten in een e-mail aan info@hetwoonhuiswolvega.nl, waarna je klacht zal worden behandeld (binnen 14 dagen na ontvangst) en naar tevredenheid zal worden opgelost.

 

 

© 2015 - 2021 Het Woonhuis | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel